lördag 29 maj 2010

Förbränn mer fett än vad du stoppar i dig!

kapchack! Mitt nuvarande mål är att inte gyma så mycket utan enbar få bort de sista fettet på kroppen, vilket går 50% bra haha. Jag tränar hyfsat nu, joggar 45 min varje dag + 1 eller 2 raska hundprommenader, vilket gör att jag förbränner ca 1200 KCAL på träningen. Jag äter hyfsat mkt mindre mat nu jämfört med förr i tiden, allt detta för att jag gett mig faan på att allt ska bort!. jag käkar en halv ring knäckebröd, 1 dl havregryn och en massa vatten, ibland en frukt. det klarar jag av ett par dagar men så ibland (som typ hände nyss) blir man så sjukt hungrig att man ba äter o äter. vilket gör att man får dåligt samvete:) men räknar man ut det kalorimässigt så förbränner jag mer än vad jag stoppar i mig, vilket är huvudnyckeln om man ska få bort det överflödiga "kärlekshandtagen";)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar