söndag 30 maj 2010

Så mycket fett förbränner man på 45 minuters bilkörning!

Godagens alla svettgiriga! Har precis kommit in från en underbar löptur på ca 43 minuter, riktigt skönt, kändes lite tungt i början, vilket jag har upplevt de senaste dagarna, man känner att de första 4 minutrarna vill benen bara hänga rakt ner och bara känna lugnet. Men där gäller det att vara tjurig och kötta på med energi=) Blir nog bara denna träningsrunda idag då jag har bokat in en båttur med mor &far, Känns lite spännande då det är första gången i år +att det åskar:) tur det går att sitta inne i båten!. Hittade en halv påse med meal pro strawberry,kom ju på att den är ju ovärderlig när man känner sån där hungerkänsla som jag beskrev igår, Riktigt riktigt bra, Funderar på att ta hem ett parti med dem men jag måste göra slut på denna påse för att se om den ger någon fettförbrännande effekt;)

Nu ska jag massera lite sedan blir det bilfärd i 40 minuter:) undra hur mycket kalorier man förbränner på bilkörning?! Det ska jag kolla upp tills imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar