måndag 31 maj 2010

Variera dina träningsrundor!

Godmorgon och välkommen till en helt ny vecka! en vecka med möjligheter känns det som! Hade så mycket inspiration i morse när jag vaknade, denna vecka är också fylld med träning. Och med tanke på hur vädret ska bli så är det bara att tuta o köra! Kom på en ide att kanske åka och köpa lite mat och åka ner till sommarstugan och jobba lite, ta en joggingtur, basta o ev ta ett kylande dopp! Att variera sina löprundor kan vara nyckeln till att undvika psykisk tristess. Därför väljer jag nog idag att springa på en annan ort tillochmed, jag vet alltför ¨m¨nga som fastnat i sin runda och slutar efter ett tag att träna då de motíverar att det var för tråkigt. Idag ska jag köra ett lite varierande pass. vanligtvis springer jag längre pass med lägre medelpuls. men idag ska jag springa en kortare sträcka fast med högre puls. Detta för att också variera träningen. Nu blir det frukost. Den består av följande:

1. En halv ring leksandsknäcke med smör på
2. En varma koppen grönskak
3. Ett glas lättdryck.

Total Kcal:Ca 185kalorier

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar