tisdag 8 juni 2010

Sista minuten-Nike lunarglide!

Fick ett halvt stressat samtal av chefen som informerade att ena kollegan hade börjat tokspy på hotellet och fått åka hem och undrade om jag kunde rycka in, Javisst kan jag det! Satt ändå och gjorde en sak som jag ytterst sällan gör. Sitter i soffan och kollar på 14 suger:S. En bra grej att ha när man står mycket på hotellet är BRA SKOR! just nu har jag ett par ytterst slitna joggingskor som jag inte kan använda längre snart, foten vrider sig när man lägger vikt på den,kan slänga upp en bild på den lite senare från mobilen. Så det är vlä dags att köpa ett par nya. Har sett Nike air + lunarglide, som har stöd för iphone, med stegräknare osvosv. prylgalen som man är. Skanog ta och slå till på dom. Men nu ska jag äta hemlagad GI-köttfärslimpa innan jag bränner upp på hotellet. Träna lungt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar